19 november 2009

Då var det gjort!

Nu är det gjort. Det som J och jag har förberett i nästan ett år. Forskat och skrivit, funderat och planerat. Det som har funnits längst bak i huvudet på oss hela tiden, det som har verkat vara ett evigt projekt. Men nu är lärdomsprovet presenterat - UNDERBART! En sån fri känsla och jag är så nöjd, det gick sååå bra! Vi fick både bra och dålig kritik, men de dåliga var mest detaljer så det var inga farliga saker. Beröm fick vi för att arbetet hade en så bra "röd tråd" :) Nice! Jag hoppar och skuttar av glädje!

Så här glad är jag! (ursäkta för den konstiga bilden, men M ville att jag skulle redigera bort honom så därav de svarta kanterna...)

Min man och jag var på sista Äktenskapskurskvällen i dag, lite synd att det tar slut. Det har varit så intressant och givande - rekommenderas varmt!

Nu skall jag snart krypa under täcket och läsa lite. Imorgon jobb 10-15.30. Sen fredagsmys.

Inga kommentarer: