3 november 2009

annorlunda.

I går hade jag tänkt pyssla hemma, handla och fara på länk. Men icke. Istället ett tidigt samtal som ledde till jobb hela dagen, följande dag och därpå följande dag. Vilken överraskning och vilket tur! Jag pratade med chefen i fredags och igår ringde han mig - wow!

Jag är nu kassatant igen och det gick riktigt bra första dagen på jobbet. Trevlig omväxling och trevliga arbetskamrater, men förstås mycket att lära sig och komma ihåg. Men nog ska det väl gå bra i dag också :)

Jag är så glad att det rullar in lite pengar på kontot, just nu har jag inte råd med hyran. Känns inte bra att M alltid måste betala den, fastän vi har gemensamma pengar. Men nu kanske det blir balans på kontot igen så småningom.

Nu ska jag reda upp här hemma och börja med lunchen.


Ovanför molnen lyser alltid solen.

Inga kommentarer: