11 november 2009

Sovmorgon.

Unnade mig ett par extra timmars sömn i morse - inte skall man nu tvinga sig upp tidigt också då man har första delen av dagen ledig. Det var såå skönt! Jag bara älskar vår säng, jag skulle kunde ligga under täcket i evigheter :)

Det är kyligt idag. Ett tunt snötäcke ligger på gräsmattan utanför medan solen äntligen tittar fram sig mellan molnen. Det har varit mulet länge nu, solen får nog visa sig.

Jag ska jobba kväll i dag. Det kommer nog att gå bra fast jag har lite annorlunda uppgifter än vanligt. Före det skall jag packa för i morgon bitti bär det av till Vasa - lärdomsprovet skall inlämnas! Resten av helgen är jag i Vörå. Min älskade M skall ha en liten konsert med orgelmusik på fredag kväll i Vörå kyrka (kl. 19) och på söndag skall vi medverka i cafégudstjänst i Vörå församlingshem (kl.17). Ni är varmt välkomna om ni har möjlighet!

Nu skall jag sticka lite. Stickprojekt nr.2 är på gång.

Inga kommentarer: