30 november 2009

Perfect.

Jag gjorde en effektiv butiksrunda i centrum i eftermiddags. Gick igenom alla klädaffärer och till slut hittade jag den perfekta klänningen! Jag hade nästan bestämt mig för att ta den jag sett innan, men sen såg jag den jag absolut ville ha. Den passar perfekt till att ha på kusinens bröllop i helgen, att ha på min dimission om några veckor samt att ha då jag skall vara tärna på ett av våra goda vänners bröllop i slutet av december. Klänningen passar till de fina skor jag köpte tidigare i höst och jag har diadem och smycken som passar de också. Jipii!!

I dag har jag jobbat och jag är stolt, det var utmanande. Nu skall jag sitta under filten i soffan resten av kvällen och se på Top Model, Täydelliset naiset och Sinkkuelämää. Passar bra då det ösregnar ute.

Inga kommentarer: