12 januari 2009

Happy Heidi.

Är så glad! Har fått så mycket gjort idag och skolan har börjat så bra nu efter jullovet. 

Bara en lektion denna vecka (Jipii!), vilket gör att jag hinner läsa på fredagens tent i lugn o ro. Denna lugna vecka beror på att min fördjupnings-kurs inte har kommit igång (lärarna jobbar frenetiskt, men lyckas inte hitta föreläsare), men det gör mej ingenting. Känns bra att komma igång igen med forskningsplanen, eller hur J? Vi ska jobba o vara duktiga :) 

Vågade mej ut i blåsvädret och tog en sväng via Tiimari (två pärmar till skolpapper och räkningar), till Anvia (min Digibox luras, jag ska få de finska kanalerna att synas, så det så!) och till Anttila (fanns inte sådana förvaringslådor som jag hade tänkt, synd). Så gick jag igenom H&M, vilket ledde till att jag inte kunde stå emot "Slut-REA"-skyltarna...  Men jag är glad, det var länge sedan jag var så nöjd med mina Rea-fynd och så var det ju billigt också.

Nu ska jag läsa på tent och försöka se om jag minns något i från höstens socialpedagogik-anteckningar. 

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nej så kul att du har hittat min blogg. Blev riktigt förvånad när jag såg din bloggadress i min statistik.

Hur har du det numera? :)

Anonym sa...

jodå, vi ska vara så duktiga så! :) men he e no faktiskt skönt att vi böri först nästa vecka me fördjupningen så får vi ju läsa på tent ifred plus att man hinner me så myki anat å :)vi ses!