19 januari 2009

ny vecka.

Ville inte fara hemåt från Vörå. Det känns så hemtrevligt där. Men en ny skolvecka börjar, så då är det bara att maka sig tillbaka till Strandgatan. 

Har mycket pågång i mitt huvud nu. Sommarjobb (tanken om att fara med M till Åland har fastnat i mitt huvud), praktik (boendeproblem) och fundringar om nästa höst. Inget klarnar upp, allt bara är en enda röra. Då något känns bra är det något annat som gör att det inte går.. Hoppas allt klarnar med tiden. Det brukar göra det.

Borde definitivt städa. Dammråttorna kommer fram ur varje vrå. Kanske imorgon. Simhallen vill jag besöka denna vecka. Kanske syster och jag far till Tropiclandia. 

Vita flingor dalar ner. Jag ber att snön finns kvar i pulkbacken i helgen. 

Tänk att bo och jobba på Åland i sommar
tillsammans med M. Låter bra. Ska höra av mig till släktingar på Vårdö. 

Inga kommentarer: