26 januari 2009

måndag igen.

En ny vecka igen. Det går så fort! Snart är det vår och sommar igen.. längtar. Jag vill cykla och fara på joggigntur igen. Ljusare och längre dagar skulle inte vara dåligt heller.

Idag har jag skrivit upp mina praktikönskningsplatser, en i Jakobstad och en i Vasa. Hoppas jag får vara praktikant på de platser jag önskat, det skulle vara så roligt.

Jag saknar min fästman så mycket. Önskar att vi skulle bo närmare varandra. Känns så konstigt att bara ses på helgerna.. det har vi gjort så länge nu.

Skönt med ledig kväll. Skolarbeten finns, men det är ingen panik med dem. Jag hinner nog göra dem senare, en annan dag.

Funderar mycket på sommarjobb.. Vart vill jag? Tor inte att mina o Ms Åland-planer går att ordna, alldeles för mycket som inte går ihop. Ber att det ska ordna sig till det bästa.


Inga kommentarer: