3 januari 2009

Kramen som värmer mest.

M for hem för en stund sedan. Känner fortfarande av värmen från hans kram. Det är så tomt. Inte så konstigt egentligen, vi har ju varit tillsammans nu 13 dagar i rad. Vill att vi alltid skall vara tillsammans. Men inte nu. Inte än. Sen. Det är underbart att vara kär. Förlovad. Älskad. jag är lyckligast i världen!

Imorgon bär det av till Kokkola, ska besöka min faster i några dagar. Det blir nog trevligt, det var länge sedan vi sågs. Hoppas jag ändå hinner skriva på ett skolarbete som lämnat på hälft. Och hoppas expressbussarna åker från Kokkola söderut också på trettondagen. Då planerar jag att fara hemåt, dvs till Jeppis (till M) eller till Vasa (Strandgatan).

Här är lite julklappar jag fick av tomten.
Så fick jag mycket annat fint också.

Inga kommentarer: