25 januari 2009

MEIS och tropiskt land.

I helgen har det hänt mycket. "Med Evigheten I Sikte"-bibelhelg på Efö började på fredag, fina människor och fin stämmning som vanligt. M och jag sov i Smedsby och på lördag bar det av till Efö igen men då för att ha uteaktiviteter med barnen i pulkbacken - superskoj! Festkvällen var stämmningsfull, kyrkan är underbar att vara i då det är mycket folk.


Idag for M, jag och min syster till Tropiclandia (och använde de fribiljetter som mamma vunnit). Det var riktigt trevligt, förutom att det var kallt vatten i bubbelpolen och att buffén inte alls var som den varit (jag saknade mandarinerna och taco-chipsen). Det lär nog ta ett tag innan vi besöker Tropiclandia igen, priserna är höga och det är inte alls så kul som då man var yngre.

Måndag imorgon igen. En ganska okej skolvecka. Ska försöka hitta på saker att göra om kvällarna så att jag inte får tråkigt. Och så jag inte börjar bekymmra mig och grubbla för mycket.

Inga kommentarer: