11 januari 2009

Ingen motivation.

Jag har hållit på med en hemtentamen hela jullovet och här sitter jag nu, dagen före deadline, och skriver på den fortfarande. Frågor i mängder, som aldrig ser ut att ta slut, och jag har ingen motivation alls, vilket inte gör det lättare. 

Så jag har tvättat tre maskiner kläder (så är resultatet efter några veckors jullov), städat bort allt julpynt ur lägenheten och packat upp ur mina väskor. Allt annat men inte skrivit på hemtenten. 

Men nu skall jag ha det färdigt, så det så. Frågorna som är kvar går att räkna på mina fingrar, jag börjar se ett ljus i tunneln.

På min inköpslista just nu finns en skolpärm, en 25W glödlampa, färgpennor och en förvaringslåda.

By the way, provsmaka Schweppes någongång, det är riktigt gott. 

2 kommentarer:

Anonym sa...

Va?! Har vi en deadline imåro?? He e väl int statistik, fö he e väl först på fredan?? Nu vart ja liti oroli...

Anonym sa...

näää, det är psykisk första hjälp-hemtenten som ska in imorgon, dendär valfria kursen jag gick före jul. :)