21 januari 2009

oväntat resultat.

Jag har idag varit i kontakt med en lärare som hade slarvat bort min hemtentamen, så jag skickade den som meil till honom och sen visade det sig att det gått väldigt bra för mig... så bra som det kan gå, faktiskt.. jag fick 5 i statistikhemtenten! Det an inte vara sant! Oj, nej, det betyder att jag faktiskt borde kunna något, egentligen allt, vilket jag ärligt talat inte gör, statistik är inte min grej alls.. jag förstod mig inte alls på vad jag svarade på och inte förstod jag allt jag skrev ner heller. Men man skall inte klaga. Jag är lite i chock bara :)

Kollade i en kläd-katalog som mamma fick hem på posten idag och har bläddrat i den hela kvällen, vill ha allt! Så fina sommarkläder och fruktansvärt dyra.. men man kan ju alltid drömma.

Inga kommentarer: