15 juni 2009

jobbdag nr.1

Hemma efter ett 7-timmars skift. Jag är helt snurrig i huvudet, men bra har det nog gått :) Nervöst till en början men det var bara att ta tag i arbetsuppgifterna så gick det av bara farten. I morgon kort morgonskift och sen två dagar ledigt. I like!

Läste just på Studiefondens hemsida att de håller sommarledigt från och med idag till mitten av augusti, så jag får mitt stipendium först i augusti! Äsch. Jag som skulle behöva 500€ nu.. Nå men det är bara att vänta på lönen, så jag får leva på makaroner och havregryn tills sista juni (och säkert efter det också eftersom jag har två hyror obetalade. Ångest.) Jag får lov att äta på jobbet :)

Nu skall jag se på tv. Stolt över att jag lyckades söka upp alla kanaler själv, så nu funkar det (men jag skäms över att jag inte tidigare insåg att det var det som var felet). 

Läser roman nr.2 för i sommar, "Kärlek som befriar" av Francine Rivers. Romantisk och spännande! 

Inga kommentarer: