23 juni 2009

villan.

Älskar att vara på villan. Det är så skönt - man får bara vara, njuta och äta gott och sova länge, umgås med familj, mommo och släktingar och känna att man verkligen har ledigt. Mmm... :)

Min fina mamma o syster sommarglada vid villan :)

Jag har varit på villan i Terjärv ända sedan lördag kväll, kom just hem tillbaka till Jeppis. Det har varit en så bra midsommarhelg, jag kan inte annat än le då jag tänker tillbaka. Vi åt gott, var i bastun, solat på gården och hos kusin I samt hälsat på världens bästa mommo. Älsklingen var också med och jag konstaterade åter igen att jag älskar att ha honom där tillsammans med alla andra, han hör dit <3

Nu är jag hemma och skall jobba två skift, ett i morgon och ett på torsdag,  innan jag har ledigt igen. Bäst att njuta av ledigheten, för enligt min arbetslista har jag mera jobbdagar i början av juli. 

Nu chattar jag med M. 

Inga kommentarer: