16 juni 2009

sommarregn

Nu är nästan alla pafflådor borta. Man ser golvet i vardagsrummet nu, skönt! Allt möjligt hinner man med då man stiger upp tidigt. Jag började jobba kl.7 (stressigt men det gick bra) och kom hem så jag hann fixa lite innan kompis J kom för lägenhetstitt och lärdomsprovsdiskussion. Sen tömde jag några lådor till, men nu orkar jag inte mera. Inte kul om man inte orkar, då blir det inte bra. Fortsätter imorgon. 

Jag trivs så bra här i mitt hem! Mysigt att höra regnet 
på plåttaket och ha alla mina o M:s saker runt omkring mig. Hemtrevligt! Underbart att kura ihop i soffan under fleecefilten och njuta, mmm... En skål med glass fattas bara :) och älskligen förstås. 

Lite sommarbilder från Vörå.


1 kommentar:

Matilda sa...

Låter härligt!

Tänk va allt sedan blev "ihoppusslat" bra tidsmässigt med tanke på giftemålet, lägenhet, dina studier o.s.v. Ser fram emot ert bröllop! :D Vad har ni annars för färger å teman å samlingar ti ert gemensamma kommande hem? Sku va bra att veta lite ditåt. ;)