8 juni 2009

njutning.

Kan det finnas något bättre än att njuta i solen, känna värmen och höra fågelkvittret, och läsa en spännande roman? Det är inte många saker som slår det. Och inte många böcker som är lika bra som Khaled Hosseinis Tusen strålande solar. Läs den, passar bra nu under varma sommardagar.

Tillbaka i Vörå. Och snart igen bär det iväg till Smedsby. Fram och tillbaka. Men M och jag har fått mycket gjort. Den rätta sängen är på plats och alla mina grönväxter lever och mår bra efter den långa färden till Jeppis. Det ska bli intressant och se hur mycket oreda Stina-kissen gjort nu då hon varit ensam så länge. 

Denna vecka består i tusen  och en miljon ärenden för min del och jobb för M:s del. Men jag skall nog se till att jag får tid för solen också, bruna ben hör sommaren till. 

1 kommentar:

jenny sa...

jag läste just ut den boken, hur bra som helst!